Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bos | użytkownik

imię i nazwiskoBogusław adresWodzisław Śl zarejestrowany07.07.2007 @10:06:23 ostatnio na stronie03.09.2014 @10:24:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.jazonitosia.republika.pl
digarty56 komentarze1041 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon EOS 300V, Canon EOS 350D , Canon EOS 40D + CANON EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM, Tamron AF 70-300 f/4-5.6 LD , Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM , Canon SPEEDLITE 430EX

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marec    27.07.2008 @00:56:05
świetne fotki...oby więcej
będę obserwował
pozdrawiam!!!
~CarolineCagowska    25.07.2008 @13:10:15
... hihi dziękuję za takie superowe komentarze i miłe słowa no i teraz wiadomo do kogo Justyna buziaki posyła hehe ...
~szczepka    04.07.2008 @17:22:53
buszowanie jak najbardziej wskazane i cenne uwagi też przydatne ja wieczorkiem pobuszuję
~szczepka    04.07.2008 @17:16:08
dziękuję miłego weekendu życzę
~EwaEk    04.07.2008 @17:09:58
dziękuję bardzo
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~CarolineCagowska    03.07.2008 @12:11:34
... cieszę się bardzo ...
~CarolineCagowska    29.06.2008 @12:12:07
... czekają grzecznie na swoją kolejkę ...
~CarolineCagowska    28.06.2008 @23:55:21
... Omen i inni ja mam cały gang w zandarzu ...
~CarolineCagowska    28.06.2008 @10:46:09
... już nadchodzi ...
~CarolineCagowska    23.06.2008 @10:58:37
... ojeju jak fajnie że się tak bardzo podoba ...
~koipunk    22.06.2008 @20:13:05
DZIĘKI BARDZO

nawet bardzo go lubię

POZDRAWIAM
~CarolineCagowska    22.06.2008 @18:43:43
... no wiadomo... my, Karoliny, już tak mamy ...
~koipunk    20.06.2008 @23:49:11
DZIĘKI BARDZO
~CarolineCagowska    18.06.2008 @17:15:07
... ...
~kunia2    14.06.2008 @16:27:42
dziękuję serdecznie
_______
...serca K.O.
~koipunk    14.06.2008 @13:27:42
DZIĘKUJE BARDZO
~zuzik30    13.06.2008 @22:20:33
Świetna galeria! Pozdrawiam!
~KonradWiniarski    13.06.2008 @22:17:04
jeździ jeździ ogólnie ta rzeczka nie jest głęboko około 50cm
_______
"dziełem sztuki jest każdy twór, z którego autor jest zadowolony"
~zuzik30    13.06.2008 @22:06:16
Dzięki ja takie kadry lubię, ale czasem budzą kontrowersje.
~IIISinisterIII    12.06.2008 @00:05:01
a no warto sie zaprzyjaznic z b&w
_______


~CarolineCagowska    11.06.2008 @23:45:11
... Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM to cacko też bym z chęcią przygranęła toć to miliony kosztować ...
~Headlock    11.06.2008 @22:01:24
nie dziękuje i wzajemnie ; ) a jakiej rasy psy posiadasz ?
~Headlock    11.06.2008 @21:10:17
w hali najmniej chce.. na dworze jest ok : ) cwicze z nią oczywiscie .. a wlasciwie cwiczylam.. bo na razie sunia ma przerwe
ostatnio edytowane: 2008-06-11 21:10:34
~Headlock    11.06.2008 @21:00:49
no szkoda, ze na wystawach tak nie chce stac ; ) dzieki
~CarolineCagowska    10.06.2008 @12:17:20
.... hahaha dobrze, że o tym nie wiedziała ...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt